Viktig sak

Gårdagen blev en Internet-lös dag, tydligen la stadsnätet av i hela Strängnäs, Eskilstuna och Västerås och jag antar att det var fler än jag som svor lite. Straxt efter 14 försvann det och när jag la mig vid 22.30 var det fortfarande borta. Tur att man har sin mobil då!

Hur som helst är det tillbaka nu!
Idag vankas besök i Eskilstuna och jag ska till sjukhuset och klämma ihop mina bröst lite.

Foto 2015-01-20 18 22 09

Inget kul men absolut väldigt viktig.
Att det sedan utlovas snö hela dagen och det redan börjat gör väl inte själva bilresan så kul men bara att gilla läget att ta god tid på mig.

Så dags att börja göra mig klar, duscha och sånt, istället för att sitta här vid datorn.

2 svar to “Viktig sak”

  1. Stella Says:

    Lycka till med både undersökningen och bilresan! Stella

Kommentera

