Nu får det räcka

Jo då… det snöade hel dagen i går med.

Och jag ägnade cirka 20 minuter åt att sopa bort snö från min bil innan jag ens kunde börja skrapa bort isen… Och då hade jag haft kupéfläkten och motorvärmaren på i tre timmar innan.

Foto 2015-02-02 09 59 55 copy

Kanske inte ser så himla farligt ut men bilden tog jag då jag satte i sladden till värmarna och det snöade rejält de där tre timmarna innan jag började skotta fram den. Skottade gången till huset två gånger och ändå syntes det inte när T kom hem vid 19.

Mycket gnäll på snön! Men jag tycker det räcker nu och gnäller därför!

Annars då? Nä, det händer väl inte så himla mycket, mest en massa måsten som ska bockas av denna vecka men sådana veckor är ju OK de med.

2 svar to “Nu får det räcka”

  1. hannaahman Says:

    Till och med jag börjar ledsna nu, och jag är inte den som ledsnar på snö i första taget!

Kommentera

