Frusna pojkar

Så var veckans bästa dag är igen! Fredag!
Fast tror jag gillar lördag och söndag mer om jag ska vara ärlig.

Idag står hämtning av en massa virke på schemat. Som tur är slipper jag ordnat det själv för svärmor och svärfar är här.

Virket ska i helgen bli hyllor i det rum (som just nu inte är ett rum utan en del av korridoren) som ska bli T:s verkstad.

Under tiden vi fixar med allt detta får ni kika på två bilder från min snöiga trädgård.
Frusna pojkar och insnöad hammock.

Foto 2015-02-04 15 29 14

Foto 2015-02-04 15 29 05

4 svar to “Frusna pojkar”

  1. Annika Says:

    Härligt vintrigt. Love it. Pojkarna på trappan är SÅ kul!!!
    Söndagar gillar inte jag. Vet inte varför…knäppt av mig.
    Ha en fin o bra helg!!!

    • Brysselkakan Says:

      Idag har vi haft klarblå himmel, sol och dagsmeja!
      Mina frusna pojkar är kul. Att de sedan stod i trädgården till det hus vi köpte till sönerna när vi bodde i Bryssel gör det hela ännu lite roligare. Det var mannen i huset som själv gjort dem och de hade många!
      Fin helg till dig med!

  2. Fröken Fräken Says:

    Oj, vad skönt att ha så lite snö!! ;-D Jag hörde just att det skulle dra in snöoväder här IGEN, nu får det väl ändå vara nog!
    Fredagar är härlig med sin förväntan över helgen, men samtidigt är man så trött att man ju somnar i soffan.. :-D

    • Brysselkakan Says:

      Haha! Ja du… vi tycker vi har mycket snö men jag vet att med dina mått mätt är det lite.
      Jag slipper somna i soffan på fredagskvällar men det beror nog mycket på att jag ju inte jobbar. Min käre T somnar för oss båda!

Kommentera

