Torsdag och jag spanar bakåt

Bloggen är väldigt bra när man vill komma ihåg vad man gjorde ett visst datum ett visst år.
Så den 12 februari.
2009, skrev jag inget den dagen, högst troligt hade jag rätt ont och gjorde nog inte så mycket den dagen.
2010, vi bodde i Bryssel och vår yngste son fick helt sonika gå hem från skolan när spårvagnen inte gick.
2011, tog vi bilen från Bryssel till en liten stad i Nederländerna för att i några timmar umgås med de två äldsta sönerna. Vad gör man inte för att få krama dem lite!
2012, frös hela Belgien och jösses vad kallt det var.
2013, åt jag eventuellt lite för mycket hembakta semlor.
2014, var jag på besök i Bryssel och skulle den dagen träffat Åsa, så blev det inte

4 svar to “Torsdag och jag spanar bakåt”

  1. Annika Says:

    KUL att köra en liten bloggkoll så. Det borde jag också göra. Ibland gör jag det med mina dagböcker. Det blir lite som en tidsresa.

  2. Fina Frun.se Says:

    Ja, bloggen är bra att hålla koll på datum och historik :)

Kommentera

