Fast kanske det är rosa?

Untitled-1

Grå.
Så känner jag mig just nu. Saknar inspiration, tung i huvudet, trassligt hår och kläder som spänner både här och där.

Behöver vår och sol! Värme mot min kind och mindre torr och kliande hud.
Snälla vintern försvinn nu.

Men vem vet? Kanske det är som min man sa igår när han såg väderkartan på TV:
– Hela Sverige ser rosa ut!

Foto 2015-02-16 21 32 51

Rosa är ju betydligt finare än grått.

2 svar to “Fast kanske det är rosa?”

  1. Annika Says:

    Det är snart mars, så håll ut. Det är iaf en vårvintermånad, och det är ju härligt. Ljuset kommer mer och mer…
    Just den där tempen ni har 0-2 är tuff, tycker jag. I den fryser jag verkligen.
    Snart åker ni på en liten tur till Bryssel, visst?

Kommentera

