En sådan dag

Gårdagen då…
Vaknade, lite trött, lite tung i kroppen men kom ut på PW i solsken och blå himmel.
Sedan blev det inte mer. Kroppen sa ifrån och begärde in betalning för en kul och intensiv vecka i Bryssel.

En dag med värk, smetig trötthet, sega tankar och jag satt mest och stirrade rakt ut bara.
Middagen på kvällen blev nyponsoppa och knäckebröd för jag orkade inte mer.

Idag känns det bra än så länge.
Vågar inte riktigt ropa hej än dock.
Och så snöar det ute.

4 svar to “En sådan dag”

  1. Annika Says:

    Trist att du har sådan dagar då och då :-(
    Då är det bara att vila, och tur att du kan göra det.
    Jag kan inte gå på PWs just nu, pga isen. Tröttsamt. SÅ tröttsamt.
    Ha en fin dag!!

    • Brysselkakan Says:

      Ja, roligt är det inte. Men som tur är så tror jag det vände fort för jag mår bra i dag, lite trött men OK.
      Is är inte kul att gå på så håll dig inne!

  2. johanna - tillvaron.se Says:

    Usch, skönt att det blev bättre fort i alla fall. Fast gråvädret gör ju inte direkt en tipp topp direkt.

    • Brysselkakan Says:

      Nä, gråväder piggar inte upp… Men faktum är att gårdagen, när jag var helt utslagen, så sken solen hela dagen. Och idag, när jag var pigg igen, snöade det och var grått. Lite typiskt men glad ändå att värken gav med sig!

Kommentera

