Dagen innan fredag

När man inte har något att skriva om och det också är torsdag så går det ju väldigt bra att spana bakåt!

2014 Svamlade jag mest om absolut ingenting!
2013 Åkte jag hem från ett besök i ett vårlikt Bryssel.
2012 Bodde jag fortfarande i Bryssel och det snöade!
2011 Återhämtade jag mig från en av mina operationer av åderbråck.

Annars kör vi en repris av gården här idag, dvs hantverkare som ska titta och lägga anbud. Så uppe med tuppen idag igen för att hinna med mina morgon rutiner innan nio.
Fast idag ska jag inte klippa luggen, istället blir det ett besök hos min sjukgymnast.

2 svar to “Dagen innan fredag”

  1. Annika Says:

    Och idag har ni dessutom riktigt fint väder medan vi har snöstorm grande. OH well.
    Ja, lite TBT är aldrig fel :-)
    Lycka till med hantisarna!

Kommentera

