Energi

Om måndagen var en urkass dag med värk och noll energi var gårdagen precis tvärtom!
Så full av energi i går att det kändes som det nästan sprutade ut ur öronen på mig!
Lägg sedan sol och klarblå himmel till det och jag kunde nog nästan flyttat berg eller verkställt mindre mirakel igår.

Foto 2015-03-05 10 54 16

Nu gjorde jag inte det men en härlig dag!
Fredag igen och idag blir det nog inte så mycket sol och blå himmel men det blir säkert en bra dag ändå!
För det är ju som sagt fredag!

4 svar to “Energi”

  1. Annika Says:

    Ni hade en lika blå himmel som vi har idag. Men vi har sådär en 30 cm snö också. Jag vet, du är glad att du slipper den ;-))
    Hoppas att energin ligger på topp idag också för dig!
    Trevlig helg!!

    • Brysselkakan Says:

      Oh ja, så glad att slippa er snö!
      Energi idag med, i alla fall tills jag kom hem från Västerås och Ikea!
      Och solen sken idag med till slut.
      Trevlig helg du med.

  2. diddela Says:

    Vad skönt att du återfått lite energi. Jag väntar fortfarande på att förkylningen ska släppa sitt grepp. Men nu känns det som vår ute och det piggar upp.

    Kram Linda

Kommentera

