Funderar lite

Sitter och funderar lite här i soffan.
Tankar som rör kök i lägenheten vi ska bygga.
Och vad jag ska ta för mig idag.
Solen skiner ute, inte så varmt som igår men våren är äntligen här!

Vi hade en fin och lugn helg. Precis som helger ska vara!
Och så synkade T och jag våra kalendrar, eller mer kanske att jag uppdaterade min med hans kommande resor, blir en del innan sommaren är här.

Denna veckan är sista lugna innan renoveringen kör igång på allvar så får väl njuta av tystnaden i huset för den lär jag sakna när de väl är igång!

Nu ska jag vika tvätt.
Vad hittar du på idag?

4 svar to “Funderar lite”

  1. Annika Says:

    NJUT av sista veckan innan renoveringen börjar. Så härligt väder ni har. Även om det kanske var lite väl varmt igår. SÅ SKUMT!! Måste ju ha varit rekord!!!
    Hoppas du kom ut på en PW. Jag ska ut nu.

    • Brysselkakan Says:

      Jo, det satte rekord i går här i trakterna. Så härligt med sol och värme i luften! Och så mycket mer energi på mina PW:s när vädret är så här underbart! Gick lite extra långt i morse av bara farten.
      Hoppas du slipper isiga vägar på din PW idag.

  2. karin Sjögren Says:

    Rolf och jag har gjort bänkarna i omklädningsrummen i Folkets Hus färdiga idag, känns skönt. Ikväll gymnastik. Jag har inte tittat på din köksritning ännu, sorry

Kommentera

