Solig söndag och slö morgon

Klockan är kvart i elva och jag har inte kommit ur nattlinnet än. Eller kammat håret, fast just det glömmer jag fler dagar än jag kommer ihåg det!
Slö morgon med lång frukost, vinst i Yatzy och sms:ande med V och H i Rom.
Och ute skiner solen fint från blå himmel!

img_1249

Är grymt avis på dem för de ska på en jättestor loppis idag. Men V har lovat spana saker som jag kan gilla! Och oj  vad jag saknar alla stora loppisar i Bryssel…
Och igår lämnade de ett litet minne kvar i Rom för bland de där hänglåsen hänger ett med deras namn numera!

Nu ska jag gå och duscha länge och varmt och T pratar om att tvätta våra bilar.  Vi får väl se om han kommer så långt! Igår blev i alla fall min cykel tvättad och servad! Så jag är redo för riktig vår och cyklande!

4 svar to “Solig söndag och slö morgon”

  1. johanna - tillvaron.se Says:

    Ja, Rom låter alldeles för härligt faktiskt. Men med New York om några veckor ska jag inte klaga. Jag måste bara skaffa cykel, sen ska jag också flyga runt Stockholm har jag tänkt. Älskar att cykla!

    • Brysselkakan Says:

      De njuter för fullt i Rom men NY är inte fy skam det heller. Lite avis på er faktiskt!
      Cykla är så smidigt, tog mig runt i Bryssel med cykel nästan dagligen året runt. Numera blir det ju inget av det på vintern…

  2. Asa Says:

    Rom just pa varen är fantastiskt, det är alltid fantastiskt egentligen! Som Johanna har jag ju faktiskt ocksa NY om nagra veckor, och planerna därför börjar bli klara nu.
    Inspirerad av dig fick jag ocksa cykeln fixad inför varen. Cyklar iofs även pa vintern, men i ar har det inte blivit sa mycket av det.

Kommentera

