Blir det tre lager?

Den där pallen då, den som börjar kännas som en följetong här!
Den fick sin första strykning med grått i går. Och nja, alltså väldens lösaste färg…
Som knappt täckte grundfärgen.

001
Köpte i den färgbutik jag alltid handlar och tänkte nog inte så mycket på hur burken såg ut, troligtvis på grund av att jag pratade för mycket. Burken ner i en påse och jag åkte hem. Utan att reflekterat över att det inte var det märket jag brukar köpa.

004

Vi får väl se hur det ser ut när andra lagret åker på idag men just nu tror jag det behövs tre strykningar, tyvärr.

6 svar to “Blir det tre lager?”

  1. Annika Says:

    Det ser så ut. Men snyggt lär det bli!!

  2. hannaahman Says:

    Jag tycker det är superfint som det är på bilden, det påminner om drivved! Fast jag förstår att det inte är vad du önskar, trist att behöva måla så många lager.

  3. Maria Ljungström Says:

    Jag ÄLSKAR att måla om gamla möbler :) Hoppas annars att ni haft en mysig helg mer mer sol än här.

    Ny post..8 påskpynt som räddar påskstressen:)

    Jag önskar dig en härlig ny vårvecka.

    LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

Kommentera

