Check på den

Hoppsan… glömde bort bloggen i morse. Fullt upp med att bli klar i tid för avfärd till Eskilstuna med grannen A.
Och struliga samtal med projektledaren angående en stege på taket. Och därmed kostnad vi inte räknat med…
Men iväg kom vi och målet var att spana kakel och klinkers till badrum och hall i lägenheten. Lite inspiration.
Det slutade med att jag bokade allt! Det är sällan långt mellan beslut och handling hos mig!
Tyvärr tog jag bara en bild och den säger ju inte mer än vad priset är. Fast sedan 50% rabatt!
Och jag kan bocka av en sak till på min lista över beslut att ta ang val i lägenheten.

Foto 2015-04-08 11 43 05

Kommentera

