Klick, klick

När jag såg dessa var jag bara tvungen att klicka hem dem!
Väger ju också upp alla mer renoverings inriktade saker jag just nu mest köper.

Untitled-1 copy

4 svar to “Klick, klick”

  1. Paula Says:

    Ständig smygläsare:
    – Ah, vilka fina skor! Märke, modell?

    Jobbigt med renoveringsoljud, men skönt att det blev en lugn fredag!

    • Brysselkakan Says:

      Vad kul att en av alla mina smygläsare gör sig synlig och hörd!
      Skorna köpte jag via Scorett, märket är King. Lite dåligt med storlekar då den är på rea..

      Ja, riktigt skönt att kunna slippa oljuden idag och därmed kunna tänka!
      Och välkommen hit, hoppas du lämnar avtryck igen!

  2. Paula Says:

    Tack för svar och välkomnandet!
    Ser nu att den bara finns kvar i storlek 38, och jag pendlar mellan 37 och 38. Tycker du att den känns stor eller liten eller normal i storleken?

    • Brysselkakan Says:

      Har ju inte fått mina än så jag kan inte svara på det, tyvärr. Men de har fri retur i butik så bor du nära någon så kanske det går att beställa och ev lämna tillbaka i butik? Så tänkte jag för 41 kan vara för litet för mig…

Kommentera

