Och väggen är borta!

Det blev ingen tripp till Västerås i går. För jag åkte till Kungens Kurva istället, bättre lagerstatus på det jag var ute efter där.
Och på Fyndet stod köksfläkten vi tänk ha i köket där ner, prissänkt med 1000 kr!

När jag ändå var i Kungens Kurva så insåg jag att Decathlon ligger där, i deras butik i Bryssel handlade vi alla sportsaker när vi bodde i Bryssel. Så jag klev in där och klev ut med nya joggingskor! Och så fick jag veta att mitt bonuskort från Bryssel funkar i Sverige med.

Foto 2015-04-13 11 00 22

Väl hemma igen så hade jobbarna åkt hem. Och jösses vad de måste legat i idag! Översta bilden är från i söndags kväll och den andra från igår kväll.

Foto 2015-04-12 15 43 13

Foto 2015-04-13 15 49 56

Och väggen i det blivande sovrummet är snart också helt borta.

Foto 2015-04-13 15 50 39

4 svar to “Och väggen är borta!”

  1. karin Sjögren Says:

    Vilken rymd det blir!!! Härligt att du hittade fläkt du vill ha och till nedsatt pris.

  2. Annika Says:

    Ja, det blir säkert så fint då allt är klart. Hoppas det går fort :-)
    Trevligt med fynd av allehanda slag.

Kommentera

