Nytvättat hår

Gårdagen går inte till historien som dagen jag skuttade pigg fram, för fy sjutton vad trött jag var hela dagen. Men det blev sent kvällen innan och hela måndagen var mest saker i ett flygande fläng så kanske inte så konstigt.

I alla fall så var jag väldigt nöjd med att jag hade klipptid i går. Bokade det för en och en halv vecka sedan och då visste jag ju inte att jag skulle vara lite handikappad nu och ha svårt att till exempel tvätta håret. Och just i går var det dags att tvätta det (gör det var tredje dag). Så med facit i hand en mycket efterlängtad klipptid på fler sätt än att jag just fick håret klippt.

Foto 2015-04-28 10 12 00

Och då min fina frisör C är mammaledig och inte heller kommer gå tillbaka till sitt jobb som frisör måste jag ju ha en annan. Denna tjej har jag använt mig av någon gång innan plus klippt luggen där så kemin finns och just nu är jag väldigt nöjd!

Kommentera

