Tror jag klickar hem en!

Alla dessa prints med kartor som syns här och där på bloggar, nu kan man själv göra sin egen med en ort eller plats!

Untitled-1 copy

Ni hittar dem här!
Det blir dagens tips innan jag tvättar nosen, skrubbar tanden och kryper ner under täcket.

2 svar to “Tror jag klickar hem en!”

  1. Asa Says:

    Beställde jag till min pappa för ett tag sedan med ”Kristianstad”. Han blev jätteglad! Funderar pa att skaffa en egen ocksa. Brysselkartan har lite mer gator än Kristianstadsversionen!

Kommentera

