Visning nummer 7

Så har vi just, för sjunde gången, visat den blivande lägenheten för intresserade.
Sju gånger har jag berättat samma sak, nåja, två gånger i dag fem förra helgen.
Och i morgon kommer ett par till och sedan två olika nästa helg. Sedan är det väl dags att bestämma sig kanske!

Vissa känns mer rätt än andra men det är banne mig inte lätt.

Nu dags att baka pizza, sedan ska min utekrukor fram och T ska hjälpa mig att packa bilen för i morgon säljer jag saker på loppis inne i stan och T han drar till Borås för att spela golftävling på touren.

2 svar to “Visning nummer 7”

  1. Annika Says:

    Förstår att det inte är lätt. Men ni kommer att få en bra person/personer då det hela är bestämt och klart!!

Kommentera

