I mina öron

Foto 2015-05-17 10 55 03

Just nu, eller kanske inte precis just nu men när jag går mina PW:s, lyssnar jag på en ny pod.
Ny för mig men den har så klart funnits ett tag.
P1 sänder ett program som heter Stil. Som man kan lyssna på som pod så klart.
Så denna helgen har jag lärt mig om muslimskt mode, paljetter och om drottning Kristina.
Blandad kompott med andra ord!
Det får bli dagens tips till er där ute.

8 svar to “I mina öron”

  1. johanna - tillvaron.se Says:

    Spännande. P1 är underskattat måste jag säga. I alla fall hos oss 30-åringar tror jag :)

  2. MW Says:

    Hej,roligt att du har hittat till en av P1s bästa poddar. Om du inte redan lyssnar på dessa kan jag varmt rekommendera God morgon världen och spanarna. Gillar du långa intervjuer med intressanta människor finns mycket att hämta i podden Värvet. Själv har jag alltid något spännade i lurarna när jag promenerar runt på stan.
    Ha en bra dag
    M

    • Brysselkakan Says:

      Känns lite knasigt att säga välkommen hit men jag inser att det är första gången du lämnar avtryck här även om vi ”setts” på din blogg innan!
      Jo då, Värvet lyssnar jag redan på och de andra två ska undersökas framöver! Tack för tipsen!

  3. karin Sjögren Says:

    Jag lyssnar ju ofta på P1 och har lyssnat på just det programmet. ofta trevligt. Spanarna är ett av mina favoriter.
    På minuten är kul och helt fantastiskt av deltagarna att på ett givet ämne, oftast helt tokigt, spontant skall få fram en story av det, de får inte staka sig, inte upprepa sig o s v

  4. MW Says:

    Tusen tack. Bara trevligt att emellanåt få titta in hos dig .
    Underbart att läsa att inga hästar for illa i branden. Har en gång upplevt det motsatta och det var förskräckligt sorgligt.
    Ha en bra dag
    M

    • Brysselkakan Says:

      Ja, min granne A, som har sina hästar i det stallet och befann sig i UK, var så tacksam att alla hästar var ute.
      En bra dag till dig med!

Kommentera

