Lite som att åka hem

Efter att tvättat av oss ytterligare en omgång slipdamm igår plockade jag fram resväskan och försökte få ihop lite kläder att packa ner. Och vid 04.40, när ni säkert sov sött, satte T och jag oss i taxin för färd mot Arlanda. Och när det här publiceras är vi i luften på väg mot Bryssel!
Tre dagar i min favoritstad, lite vänner att träffa, lite god mat med andra vänner i kväll och sedan bara strosa runt, shoppas lite och njuta av min gamla hemstad. T han får jobba men vi har ju kvällarna ihop och han gillar att ha mig med, så mycket trevligare än att resa själv tycker han.

Foto 2014-08-21 11 12 00

Ned för backen, några kvarter åt vänster och ned lite till.
Där bodde vi ett tag. Saknar.

Kommentera

