Även om

Även om jag gick upp 03.40 igår.
Även om damen framför oss på planen stank av parfym så T fick nysa i två timmar och jag fick huvudvärk som varade hela dagen.
Även om det var mulet när vi anlände, vilket senare blev solsken.
Även om det var helgdag här i går.
Även om jag fick sitta på Exki i två timmar medan T jobbade och vi väntade på att vårt rum skulle bli klart.
Så är jag i Bryssel!!!

Kvällen avslutade vi hos S och A, supergod mat, Yatzy (och man kan säga att kvinnorna regerade) och sedan en sväng med Tram och Metro innan T och jag landade på kudden.

Idag blir lunch med @petchie och jag hoppas hennes små håller sig friska denna gången!

Kommentera

