Familjemiddag på schemat

Redan i fredagskväll började min hals ömma när jag svalde och i går vaknade jag och var förkyld. Så trött, halsont, lite snorig och kanske lite feber.
Och enligt T så drömde jag mardrömmar, har ett minne av en geisha som jagade mig med kniv och jag inte kunde skrika på hjälp. T vaknade av att jag satt upp i sängen och skrek. Just feber och mardrömmar har alltid hängt ihop när det gäller mig.
Tydligen fick jag med mig mer än snygga skor hem från Bryssel.

Foto 2015-05-30 15 57 44

Så gårdagen blev lugn, sov en stund på eftermiddagen när T och A for till golfbanan. En hel del snooker spelades också så klart för yngste sonen är ju här.

Idag blir det Alvedon för nu ska V firas med familjemiddag. Och så är det ju morsdag också.
Grillat och Gino till efterrätt. Vila gör jag i morgon.

Kommentera

