Blir det storm?

Man kan säga att jag känner var mina bihålor sitter…
Blir nästan alltid så när jag blir snorig, jag får inte bihåleinflammation men det trycker och jag får huvudvärk. I övrigt mår jag bra men önskar det släpper för den här huvudvärken är inte kul.
Eller det är väl aldrig huvudvärk egentligen.

Idag har jag hunnit med PW, en tur till Eskilstuna men några saker på min lista som gick fort, försökte få till lunch med T:s sekreterare men det gick inte och istället blir det vid 13 lunch med en annan väninna.

Det blåser rejält ute men lär bli värre då klass 1-varning är utfärdad och storm i byarna… Hoppas det inte blir så farligt ändå. Och då vi går här och småfryser så hade T i Tyskland närmare +30 i går…
Avis? Nä, egentligen inte för +30 är för varmt men lite mer än +16 vore ju inte fel.

Annars blir det nog en lugn eftermiddag och så ska jag vid 18 visa lägenheten för en som är intresserad. Har tappat räkningen på hur många som tittat nu och än har vi ingen solklar lösning men det kommer nog det med.

Dags att samla ihop mina saker och åka och äta lunch med M!

2 svar to “Blir det storm?”

  1. Annika Says:

    USCH vädret.
    Men vi ska hoppas och tro att det blir bättre.
    Trevligt med lunch och lycka till med ännu en visning.

Kommentera

