Jag är redo

När jag var i Bryssel i slutet av maj så fastnade jag för en sommarklänning hos Promod. En butik som förövrigt är en favorit. Nu fanns just den klänningen inte i min storlek i den färgen jag ville ha men expediten tipsade om att de via sin hemsida skickar i hela Europa. Så jag provade ut vilken storlek jag behövde och så klickade jag hem den, beställd en söndag och den kom på tisdagen, det får man väl kalla bra service! Och levererad hem!

001

Så nu vill jag ha härlig sommarvärme så den kan användas flitigt! Ska bara sy fast axelbanden för de hakar av sig och jag lär ändå aldrig använda den utan axelband.

2 svar to “Jag är redo”

  1. Annika Says:

    Ja, det är bra service. Klänningen ser jättefin ut. Ja, må det bli så varmt att du kan använda den snart.

Kommentera

