Genom mitt fönster

001

Idag är det inte bara morgonsolen som strömmar in genom mitt fönster. Skolan här bredvid har avslutning utomhus och sång och tal blandas med applåder och hejarop strömmar in till mig blandat med fågelkvitter. Trevligt!

Igår kom en vän från Göteborg på besök, P var i trakterna med jobbet och sov hos oss istället för hotell. Och vi fick umgås med henne över god mat och trevlig samtal. Hon och jag åt frukost ihop innan hon for vidare.

Just nu har jag flera rätt avgörande saker jag, eller vi då, måste ta beslut om angående lägenheten. Och jag velar lite… Kanske ska gå tillbaka till magkänslan men den är raka motsatsen mot vad T tycker. Nåja, igår sa det att de behövde veta senast lunch idag men nu på morgonen fick vi tills nästa vecka på oss att fundera och det gör nog att vi löser det.

Kommentera

