En somrig lördag i bilder och damm

En lördag i solsken, en varm och härlig dag!
Och vi släpade ut dörrkarmar och dörrar och fortsatte att slipa. Just karmarna ska snart monteras så skönt att vi fick dem klara.

En snabb tur till trävaruaffären för inköp av fler slippapper och givetvis hamnade jag där jag hamnar lite för ofta…

Vi visade också lägenheten för en kollega till T som letar bostad. Vår A putsade lite på sin fina bil och jag stod häpen och tittade på för A är väl inte den i familjen som är pedant med saker!

Lite då och då smet jag upp till oss och spanade lite bröllop. Vackra klänningar och långt ifrån min arbetsklädsel och mina Musse Pigg-öron! Allt täckt med ett lager damm. Lite synd att gå klädd så när solen sken och värmen dallrade, min nya klänning hade varit mer passande men inte att slipa dörrar i.

Foto 2015-06-13 11 07 24

Foto 2015-06-13 14 29 01

Foto 2015-06-13 16 45 54

Foto 2015-06-13 14 29 13

Foto 2015-06-13 15 26 41

Foto 2015-06-13 14 30 13

2 svar to “En somrig lördag i bilder och damm”

  1. diddela Says:

    Vilken härlig lördag det var. Underbart med sol och värme. Ja visst var det en härligt och vackert bröllop. Så mycket kärlek.

    Kram Linda

    • Brysselkakan Says:

      Jo, det var ett fint bröllop. Och en fin lördag. Ska verkligen försöka ta mig till Eskilstuna snart… Kort vecka plus att yngste sonen kommer hit i morgon och stannar ett tag.

Kommentera

