47

Skärmavbild 2015-02-19 kl  16 31 58 (2)

Idag fyller min älskade man år.
47 år blir han och det känns ibland helt overkligt att vi hållit ihop i över 29 år!
Då var vi unga, några kilo lättare, mindre rynkiga och han hade mer hår.
Tre barn och ett halvt liv senare är kärleken till min man inte mindre än då, istället större och djupare.
Grattis på födelsedagen min älskade T!
Lovar att du ska få äta glass ikväll.

Med äldste sonen på plats och yngste som anländer under dagen så tänkte jag övertala mellansonen att komma ut ikväll så vi kunde fira med grillning. Fast födelsedagsbarnet kom i morse på att han ska äta middag med jobbet ikväll… Tur att jag inte hann planera mer då!

2 svar to “47”

  1. Annika Says:

    Grattis!! OCH jag tycker att bilden i sig är SÅ fin!!

Kommentera

