Pink

Glass är inget jag är så sugen på så värst ofta. Till skillnad mot T som är tokig i all slags glass.
Äter jag glass är det i små portioner, tycker de flesta glassar är för stora.
Men efter att spanat lite på Magnum Pink tänkte jag att det nog kunde vara en glass i min smak.
Och när yngste sonen meddelade att den finns i mini-variant slog jag till.

Untitled-1 copy

Så var den god?
Jo då, men vet inte riktigt om jag tycker den var värd sitt dyra pris.
Och jag trodde att det rosa var vit choklad som färgats rosa men icke, det är mjölkchoklad som täckt med någon slags rosa färg.
Lär nog äta upp de andra två som kom i förpackningen (de tre andra är Magnum Black med kaffesmak och de får T äta upp) men tror inte jag köper den fler gånger.

2 svar to “Pink”

  1. Annika Says:

    Kul att prova på nya glassar. Vet inte om jag kommer att testa denna, men vem vet? Ser mest fram emot att sätta tänderna i en saltlakritsglass nu ;-)

Kommentera

