Uppe innan tuppen

Foto 2015-07-14 06 20 21

Gårdagen började med att jag vaknade 04.50 och lyckades inte somna om, dagen blir rätt lång då och vid sju på kvällen hade jag lätt somnat om jag lagt mig.

Återigen en dag med hårt jobb och golvläggarna bytte till att bli köksmontörer. Svärmor och yngste sonen fortsatte montera stommar och jag målade klart köket.
Det körde ihop sig med lite elstrul då kablarna inte kunde sitta där de satt men vår superduktige elektriker ryckte ut och fixade. Tur att han kunde och vi kunde sedan jobba vidare.

På kvällen drog alla utom svärmor och jag till golfbanan. Istället gick hon och jag in till stan i solskenet och det blev lite glass innan vi gick hem igen.

Foto 2015-07-14 18 27 48

Och straxt efter nio låg jag på kudden för det gick inte att hålla sig vaken längre.
Idag jobbar vi vidare och förhoppningsvis ska köket bli mer klart idag.

Kommentera

