Nio magneter

Jag är antagligen sist ut med att förvandla mina Instagram-bilder till magneter men så var jag å andra sidan sent ute med att skaffa Instagram också!
Hur som helst så har jag nu nio små magneter, de sitter på kylskåpet och bara det är en stor sak i sig. Mitt kylskåp har aldrig haft magneter på sig innan!

003

Beställde dem här och vill du beställa får du 15% rabatt med den här koden: FRIEND11T4C
Det finns flera kul saker du kan beställa av dina Insta-bilder och de skickar fraktfritt över hela världen.
Och nej, jag är inte sponsrad, jag betalde mina magneter med egna pengar.

Kommentera

