Saknar den

Igår kväll ringde det på dörren, något som väldigt sällan händer hos oss.
T går ner och öppnar.
Det var en dansk familj var son hade fått springa in i vår trädgård, runt på baksidan och där lyckades han slå sönder min betongboll.

Foto 2015-07-22 21 25 35

Foto 2015-07-22 21 25 40

Spontant tycker jag att man kanske ska ha lite koll på sina barn.
Och att jag saknar min boll, den har funnits i mitt liv länge och klarat en flytt till Bryssel, en flytt i Bryssel och tillbaka hit men den klarade inte en klåfingrig dansk.

Kommentera

