Pillertrillare

I vintras skrev jag ett inlägg om mens. Och efter det har jag verkligen försökt att använda mig av knepet med cayennepeppar. För det hjälper mot riklig blödning vilket jag ju visste eftersom jag testat förr.
Nu funkar det ungefär skitdåligt ihop med min tunga som ständigt är mer eller mindre irriterad på grund av eksem (som är en annan lång historia men den tar vi en annan gång tycker jag).

008

Så jag funderade på om man kunde tillverka egna piller med cayennepeppar i, Googlade lite och skickade efter tomma kapslar. Och igår tillverkade jag piller. Lite pilligt men till slut kom jag på ett bra sätt och det blev massproduktion ända till min cayennepeppar tog slut.

Kommentera

