Modernt?

Igår tänkte jag ju börja måla väggarna i sovrummet nere i lägenheten.
Nu tänkte väl inte målaren och jag lika…
Eller mer att han ju sa att det skulle vara klart till helgen men tydligen blev det inte så.

Nåväl, de jobbade här igår och satte väv, målade tak i sovrummet och lilla WC. Så jag antar att de kör varv två på taken idag.
Men man vet ju inte, kanske de ångrat sig och inte skulle jobba idag?

Jag då?
Jodå, jag målade lite fler lister, slutströk en dörr och foder och lyckades tydligen måla mina hårtoppar också.

Foto 2015-08-01 16 20 34

Men visst är det modernt med färgade toppar?!

Kommentera

