Trycker på paus

Det är lite mycket just nu,hinner inte med allt jag vill och känner mig milt sagt lite stressad.
Men nu är målarna klara med taken och vi ska idag börja måla väggar.

pause_500

Och därmed trycker jag på paus här på bloggen.
Jag hinner inte skriva så som jag vill och då är det bättre att skriva lite då och då och skriva bra istället för att pressa fram något varje dag.

Och bloggvärlden står ju näst intill still nu ändå, alla gör annat.
Så jag skriver när jag har lust och ni läser när ni har lust!
Och så finns jag ju på Instagram.
Bra så!

2 svar to “Trycker på paus”

  1. Stella i Italien Says:

    Hoppas du hinner med lite avkoppling också! Det måste vara synnerligen stressande att inte kunna gå vidare med renoveringen enligt ert program. Om ni har möjlighet att ta en dags ledigt från allt som har med huset att göra kanske vore lugnande. Viktigt att du mår bra. Stella

    • Brysselkakan Says:

      Jag har svårt att göra annat när jag vet att det finns tusen saker som måste göras men det blir pauser med bok då och då och på måndag tar vi halva dagen ”ledigt” för att åka och klippa oss och sedan lunch på Taxinge slott och fika där för de är också Kakslottet! Och igår unnade jag mig massage! Galet skönt och behövligt.
      Tack för din omtanke.

Kommentera

