Tror banne mig det är så!

Foto 2015-08-09 16 30 14

Igår eftermiddag drog V sista taget med rollern på väggarna i hallen och jag tittade på honom och konstaterade att vi målat klart alla väggar! Skuttade lite!
Nåväl, det är lite finjustering kring några fönster kvar och väggen kring elskåp och golvvärmefördelaren mm ska strykas en extra gång men det får bli när rörmokare och elektriker är klara där.

Foto 2015-08-08 14 48 48

Så jag skrapade ur rollers och rengjorde penslar. Måste tipsa om den där vita prylen på bilden ovan, en rollerskrapa, med den kan man skrapa ur mängder av färg ur en roller! Galet mycket färg!

Foto 2015-08-09 15 30 20

Sedan kom H med alla V:s matlådor och vi fyllde dem med all mat jag lagat medan han målade, det blev 25 matlådor för 500 kr!

Idag ska T och jag åka till Södertälje och klippa oss och sedan ska vi stanna på Kakslottet i Taxinge på vägen hem. Har ännu inte bestämt mig om jag enbart ska äta kakor och tårtor eller vara förnuftig och ta en smörgås eller paj först!

Kommentera

