Fryser

Har lite svårt att komma in i att skriva varje dag igen efter pausen i sommar. Kanske för att det finns så lite att skriva om? Funderar mycket på det här om jag ska fortsätta skriva eller inte. Vi får se!

Idag skiner solen igen och det gör att det finns mer energi hos mig, helt klart.
Annars fryser jag mest, värmen uppe hos oss funkar inte alls just nu och ikväll ska rörmokaren komma förbi och försöka förstå varför. Systemet ska klara hela huset men något är fel. Inte OK med +17 inne kan jag meddela.

Var en sväng inne i stan nu på förmiddagen, optikerbesök för jag behöver nya läsglasögon. Och bågar, glas och synundersökning för 542 kr kan man inte klaga på!

Håller på med en lista med inköp, ska till GeKås på lördag så listan behövs! T ska spela säsongens sista tourtävling utanför Halmstad och vi bokade hotell i Halmstad och jag hänger med. Så Gekås på lördag och så får jag väl utforska Halmstad fredag eftermiddag och lite på söndag innan vi far hem igen.
Så är du i krokarna kanske vi kan ses? Fika eller så! Har ingen aning om jag har några läsare just där omkring.

4 svar to “Fryser”

  1. Eva Says:

    Jag är ju däromkring, eller åtminstone i närheten av GeKås, om vi är i stugan. Jag befinner mig dock i Stockholm kommande helg. Ska dit på utbildning torsdag – fredag och stannar kvar och hälsar på några vänner. Annars hade jag gärna träffat dig på GeKås. Ha det så trevligt!

Kommentera

