Onsdagssvammel

Onsdag redan, man kan lugnt säga att veckorna rusar även för en kvinna som har förmånen att slippa jobba.
Den här veckan ses T och jag knappt, stort möte på hans jobb hela veckan som inkluderar sena middag fram till torsdag. Så hans närvaro är att jag förnimmer att han kryper ner bredvid mig när jag nästan redan sover.

Nåväl, det funkar ju det med! Annars är det mest räntor och lån i min skalle. Vårt byggkreditiv ska placeras och våra andra lån skrivas om. Med andra ord guldläge för att ställa banker mot varandra och pressa ner räntan! Och det har gått bra, vi blir kvar på vår nuvarande bank och de har verkligen gett oss bra rabatter.
Så nu är det bara papper kvar att skriva på så ska allt vara klart.

Idag unnade jag min stela kropp massage, välbehövligt! Och sedan hem igen för dagens andra PW, riktigt flöt fram kändes det som! Nu ska jag inte göra så himla mycket mer idag, kroppen behöver vila efter massagen och jag somnar nog tidigt idag då T ju ändå blir sen.

Kommentera

