Dåligt byte

Idag har jag haft T:s bil och han min. Vår son V ska ha T:s bil i helgen och V behövde hämta den ikväll och eftersom T inte visste när han kom hem bytte T och jag bil.

Och för mig, som skulle åka till Västerås, kunde man tycka att det var ett bra byte att få köra S80 istället för min lilla Mercedes. Fast min bil var fulltankad och T:s hade så lite bränsle att lampan lös redan när jag startade den..
Dåligt byte med andra ord.

Nåväl, jag fick det jag skulle göra gjort, mest returer av saker som blivit över efter renoveringen och så åt jag räkmacka på Ikea! Gott!

Kommentera

