En fantastisk värld

Har sagt det förr men det tål att sägas igen:
Blogg- och Instagram-världen är fantastisk!

Som idag då! Jag mailar @petchie75 (som visserligen sedan flera år i Bryssel är en god vän) och frågar om hon ska till Ikea någon dag framöver. För jag har insett att de där besticken i Ikea:s limiterade kollektion Sittning finns på Ikea i Bryssel, i Sverige tog de slut på en dag.

bestick

Hon svarar:
De är verkligen snygga! Vi har inga direkta planer på ett Ikeabesök snart men jag ska se vad vi kan göra… ;-)
Straxt efter kommer ett nytt mail:
Jag skickar min kompis A:s man som är hemmaman och fixar det mesta åt oss ;-)

Och tre timmar senare detta:
Besticken är redan fixade!!! De låg undangömda på någon hylla – typiskt Belgien!!

Så fantastiskt snällt och jag är tacksam! Nu ska vi bara klura på hur de ska komma hit.

Bild från ikea.se

Kommentera

