En orgie

Började på ett inlägg igår. Det försvann tydligen eller så stängde jag ner det.
Nåväl, det var mest en orgie i tankar kring när vi flyttade tillbaka till Sverige för tre år sedan, när vi flyttade in här och sånt.
Mest så.
Inte så himla upplyftande utan kanske mer tragiskt att jag inte verkar kunna släppa min längtan tillbaka till Bryssel. Men det är svårt, den staden och vårt liv där berör mig dagligen och kanske det mer och mer blir en dröm efter det som var fint och bra och så glömmer jag allt annat? Ärligt så vet jag inte, men jag saknar.
Så är det.

Fredag idag, solsken ute och en underbar PW i krispig höstluft. Idag står klippning av min lugg på schemat, skomakaren för att hämta skor jag lämnat in och sedan inte så mycket mer. Nåväl, det finns en diskmaskin att tömma, en tvätt snurrar i tvättmaskinen så dagen lär fyllas av saker att göra.

I morgon ska vi fixa lite saker nere hos våra hyresgäster, duschdörren är äntligen här bland annat så det blir en dag med saker att fixa.
Vad är dina helgplaner? Något spännande på G eller bara ta det lugnt?
Berätta för jag är nyfiken!

2 svar to “En orgie”

  1. Karin Says:

    Vi flyttade till nordvästra England for tre veckor sedan och likt er har vi bott i lite utav ett byggkaos sedan dess. Nu är det mesta gjort och vi kan börja bo på här på riktigt så helgen kommer att bestå av uppackning utav lådor, montering utav möbler/hyllor, titta på nya badrum och slutligen och det mest spännande titta på en hund som vi vill köpa. Liksom du älskar jag förändringar och flyttar så jag trivs väldigt bra just nu.

    Hoppas du får en fin helg!

Kommentera

