Onsdag

Rastlös.
Trött och får inte mycket gjort.
Försöker plocka ordning på saker men flyttar mest runt dem.

Soligt ute och väldigt mycket höst
Gillar solen men inte att det går mot vinter.
Fryser om fötterna. Och får väl ta på strumpor straxt.

Drar en filt om benen och läser lite.
Magen kurrar och snart dags för lunch.

Ikväll kommer T hem igen, sent så jag sover nog,
men saknar honom och längtar efter närhet.

4 svar to “Onsdag”

  1. Annika Says:

    Härligt med sol och blå himmel, har inte sett solen sen i torsdags, tror jag. Trist. Bara regn och därtill varmt och fuktigt. Otäckt.
    Skönt att T kommer hem ikväll, det förstår jag verkligen.

  2. karin Sjögren Says:

    jag håller också på att rensa ur nu när en del av garderoben inte kommer att användas förrän nästa sommar. Jag har ju en del Gunilla Pont´en-kläder dessa har jag svårt att göra mig av med. De får hänga med ett tag än

Kommentera

