Kanske idag?

I förra veckan beställde jag en matta på nätet. Bra rabatt och fri frakt så jag slog till.
Frakten skulle ske hem hit vilket ju underlättar med en matta på 2*3 meter!

Så kommer en avi från Posten att jag ska hämta den där… Inte riktigt vad jag tänkt mig och ringer dem.
Detta var i förrgår och jag får sitta i telefonkö i 40 minuter men med headset och annat att fixa under tiden går det ju.
Jodå, de kör ut den. Självklart, tänker jag för det skulle ju ingå.

Så igår mellan 17 och 19 skulle den dyka upp enligt Posten. Givetvis gjorde den inte det…
I morse blev det att telefonköa igen, som tur var bara några minuter.
Sedan dess har jag väntat på att ”någon ska ringa mig under förmiddagen”…

Vi får väl se om det dyker upp någon matta idag och sedan återstår det ju att se om den är snygg!

2 svar to “Kanske idag?”

  1. Annika Says:

    SUCK, trist. HOPPAS att den levereras hem till DIG eftersom det var sagt då!
    Sen hoppas jag att du kommer att gilla den!

Kommentera

