Passade den bra

Veckorna rusar fram och idag är det fredag igen. T kom hem efter midnatt, jag sov hårt och märkte inte ens att han kom hem. Solsken ute och är man i solen värmen den faktiskt, man får njuta av detta!

Har äntligen fått till det med ram till min Bryssel-karta! Först tänkte jag vanlig svart enkel ram från Ikea men så insåg jag att jag hade en roligare ram som passade! En ram inköpt just i Bryssel på någon loppis. Så jag beställde ett glas till den och nu är den på plats! Eller kanske inte, vi får se var den hamnar till slut!

IMG_9405

2 svar to “Passade den bra”

  1. Annika Says:

    Gillar verkligen den kartan. Snygg. De där glasbollarna har jag också, men ngt ljushuvud råkade ställa in dem i diskmaskinen efter att de stått ute en hel sommar. Numera är de bara glasfärgade, all färg är borta. GRR….

    • Brysselkakan Says:

      Oj! Är rätt övertygad om att mina glasbollar är genomfärgade. Dels är de gamla och dels syns det under dem. Men jag ska ändå inte stoppa dem i diskmaskinen, lovar!

Kommentera

