På väg hem

  
Om drygt en timme är det dags att kliva på planet hem till Sverige. Längtar hem lite faktiskt och rätt nöjd med att en tredjedel av november har gått medan jag var i US. Vi uppgraderade och flyger lite bättre hem och fick ju också tillträde till loungen. 

Vi ses när jag är i Sverige igen!

2 svar to “På väg hem”

  1. Annika Says:

    OCH nu är ni hemma. Glad att hemresan gick bra. Var det mkt folk på planet?? Ibland undrar jag om det nånsin är lågsäsong?
    Glad att ni haft en bra resa. Hoppas inte jetlagen blir för tung, min är alltid värst då jag flyger i österled.

    • Brysselkakan Says:

      Resan gick bra, som förväntat liksom, och planet var nog så gott som fullt. Det fanns 3-4 tomma platser i Plus.
      Jetlagen är just nu grymt vidrig, mår illa, är yr och det svajar. Höll på att somna stående i duschen nyss. Men bara att härda ut, finns ingen annan väg ju.

Kommentera

