Som en hamster

Ni som följer mig på Instagram vet att jag möjligtvis gick lite väl långt när jag köpte julklappsetiketter i US! Det blev totalt cirka 450 styck! Och det lär ju räcka ett tag eller som någon kommenterade ”Tja, det beror ju på hur många julklappar du planerar att ge”.

En annan sak som det blev många av var BH från Victoria Secrets. Har en modell där som jag nu haft sådär tio år och innan dess hittade jag aldrig något som satt bra. Det är väl högst trolig att jag skulle kunna hitta bra i Sverige om jag letade men hos VS är det bara att välja modellen jag vet funkar och min storlek och det blir alltid rätt. Plus att de ändrar tyg och utseende stup i kvarten men inte modellen så det finns stor variation.

Hur som helst så köpte jag först en med rabatt i deras vanliga butik och sedan, när vi kom till Jersey Garden outletten innan vi skulle åka hem, hittade jag fyra fina i min modell och storlek till löjligt lågt pris.
Så det kan vara så att jag klarar även det där med BH flera år fram över!

IMG_9430

Fredag igen och det känns rätt avlägset att vi förra fredagen var i Shippensburg och körde mot NYC och det var 25 ute. Visst, det är ovanligt varmt här med men inga 25 direkt, idag blåser det mycket och termometern visar +7. Och nej, jetlaggen är inte det minsta bättre… Annika kommenterade i går att hon oftast sover bra första natten och sedan inte kan somna andra och jo, det kan jag väl skriva under på… somnade kring tre i natt, sov som en stock när T gick upp vid sex och hörde honom inte alls och vaknade vid tio! Någon gång under natten har jag uppenbarligen stängt av mitt larm också, inget som helst minne av det men vet att jag satte det på 07.30 i går kväll.

Hoppas ni har en fin fredag och något kul att se fram emot i helgen! Min plan är att sova!

2 svar to “Som en hamster”

  1. Annika Says:

    Jetlag is a BITCH!! A true BITCH!! Ja, första natten sover jag som en sten, men sen är det som att köra huvudet i en vägg. Sömnlös inpå småtimmarna, och sen konstig sömn följer på det. Yikes. Trösten är endast, this too shall pass.
    Kul med alla BH:ar, och att du hittat din favvis. Jag kör maidenform, som jag också inhandlar på outlet, gotta love it. Har ngn favvis från VS också, men jag handlar inte speciellt mkt där övh.
    HAHA, jamen den där julklappsettiketerna är ju bra, de säljs ju i så stora pack och de kostar typ inget alls. Så jag förstår att det blev 450 för dig :-)

    • Brysselkakan Says:

      Ja du… jetlag är inte kul och jag känner mig rätt tjatig men det är vidrigt. Men det går över!
      Så skönt när man har hittat sin BH och sedan inte ens behöver prova utan bara kan välja den man tycker är finast och vet att den kommer sitta så bra!
      Och jo, etiketter kostar inget hos er!

Kommentera

