Viner ute

Först var det morgon och inte riktigt ljust, sedan blev det inte ljust och nu, efter att flängt runt på ärenden och suttit i telefonkö, så är det kolsvart ute.
Alltså… dagarna är så korta just nu att det knappt ens känns som det blir dag ju. Nåväl, igår sken solen!

Ute blåser det, det viner i fläkten och nyss var jag uppe på vinden och där skallrade det från takpannorna. Men har de legat där i snart 100 år så ligger de nog kvar ett tag till. Hoppas jag.

Fredag. Igen.
Så mys i soffan och final i Idol! Kan inte riktigt bestämma mig vem som jag tycker ska vinna men det lutar åt Simon.
Tror jag.

Återigen en helg utan en massa måsten, bra med andra ord. Nåja, lite ska vi väl få gjort!
Och hembakt pizza står på menyn en dag och så misstänker jag att vi hamnar på favoritstället den andra dagen.

Hoppas ni får en fin helg och berätta gärna om era spännande planer!

Kommentera

