Sedan tar jag helg

Vaknade till en kylig morgon, inte de där +9 som igår. Men klar himmel och solsken nu.
Uppe tidigt för en ventilationstekniker skulle kolla lite på inställningarna till ventilationen i vår hyreslägenhet där nere. Gick på tio minuter och sedan blev det PW för mig.

Har varit en lite rörig vecka här. T har jobbat sent och mycket, strul med Internet, huvudvärk och så toppade jag det med att mensen dök upp TIO dagar tidigare än beräknat… Ett jäkla skit och numera helt opålitlig..
Men vad finns att göra åt det mer än gilla läget? Ja, inte mycket vad jag vet.

I helgen dyker V upp och fixar med sin båt, en motor ska ju renoveras i vinter och då får han jobba på. Han började dagen med att sitta fast på ett pendeltåg och komma väldigt försent till jobbet.

Men nu är allt julpynt på plats, inte så att vi har så himla mycket framme men det tar lite tid ändå. Även julklapparna är klara och en kasse är via lite logistik på väg ner till släkten i Småland, krävs lite planering att få ihop det!

Dags för att få ihop lite lunch innan några ärenden på stan och sedan hoppar jag i mysbyxorna och tar helg!
Hoppas ni har en bra fredag och en fin helg att se fram emot!

Kommentera

