Prickar av guld

Vad har hänt sedan förra inlägget? Mer än att jag ätit av det jag skrev om…
Gårdagen försvann rätt fort men på ett bra sätt. När T, vid 04.00, for till Arvika sussade jag söt vidare och klev upp många timmar senare.

Fröken L och jag hade lunch-date och en lista med saker att fixa låg i min ficka. Vi var så inne i att äta upp vår kebab att vi glömde ta bilder! Och när vi inte tuggade så pratade vi och eventuellt gjorde vi båda samtidigt också.

Sedan bytte vi julklappar, och min var inslagen i papper för barn! För Fröken L hittade inget julpapper hemma! Funkar ju det med!

Sedan var det bara att ta tag i listan och får ärenden gjorda. Hann också med att besöka Eskilstunas rätt nya återbruks-galleria. Alltså en galleria med butiker som enbart säljer återbruk och second hand. Klev ut därifrån med en topp från Malene Birger för 80 kr och en Blund (tror det är nr 20 i samlingen) till yngste sonen.

Sedan åkte jag hem och stansade cirklar i guld, planen är en girlang och kanske det blir gjort idag.

IMG_9499

Tydligen har jag också tvätt att vika för i lådan för mina trosor är det lite väl tomt. Men först en varm dusch!

2 svar to “Prickar av guld”

  1. Annika Says:

    Trevligt med lunchade och byte av klappar.
    Spännande med girland, kan tänka mig att den blir jättesnygg!!

Kommentera

