Det lovar jag

Dag ett på det nya året!
Det är väl idag man ska lova en massa saker och jag vet en hel massa jag borde lova.
Som att äta bättre, röra mer på mig och sånt.
Men det är ju så tråkigt…

Så istället tänkte jag lova något annat.
Något som kanske ger något till er också.

Känner att jag det senaste året tappat inspiration att blogga, att det ofta blivit ett måste och det blir rätt trist då. Både för mig och för er.
Jag har tappat läsare. Rejält…
Ett tag, ganska länge faktiskt, hade jag bestämt mig för att sluta helt.
Men det kändes inte rätt det heller.

Förra året var rätt tungt; fysisk och mentalt med renoveringen men också ovissheten om vi skulle flytta eller inte och sedan att det inte blev av och jag ville så himla gärna. Nu vet vi ju och jag har accepterat det.

Så!

Jag lovar bli en bättre bloggare, skriva roligare och med mer inspiration.
Kanske inte oftare men med mer kvalité.
Jag lovar också att bli en bättre bloggläsare och gör mer avtryck hos dem jag läser hos.

Hoppas detta ger mig mer tillbaka och att jag kan hitta tillbaka till mer inspiration och fler läsare.

I morgon kör jag igång med min årskrönika, en summering av förra året i fyra delar. Så håll utkik!

4 svar to “Det lovar jag”

  1. Stella Says:

    Önskar dig ett härligt nytt år. Jag har varit urdålig på att kommentera, kanske därför att jag haft fullt upp med the real life och massor med fina upplevelser. Men jag tittar in på din blogg i stort sett varje dag. Hälsningar från min by där vi har duggregn och dimma.

  2. Lund Johanna Says:

    Gott nytt bloggår helt enkelt. Vi verkar vara två på samma spår lite sådär.

Kommentera

