Årets första dagar

Ledigheten rullar vidare här. Yngste sonen och jag har pusslat en hel del.
Första gick rätt fort och jag la största delen av det.

IMG_20151228_204349

Yngste sonen hävdar bestämt att jag fuskar då jag mycket pusslar efter bilden. Nåja…
Pussel nr 2 var något av en utmaning! Och stora delar gick inte ens att pussla efter bilden utan vi gick helt på form och färg och det gillade sonen!

Har plockat bort det mesta av alla julsaker och nu är det bara stjärnorna som hänger kvar men det får de göra lite till.

IMG_20160101_133848

Igår kikade vi på årets specialavsnitt av Sherlock och, som vanligt, var det väldigt bra!

DSC_0039

Nu har yngste och äldste åkte hem och mellansonen är tillbaka hos sig efter en vecka i fjällen. Så snart är alla där de brukar vara!

Det har varit mysigt att ha dem hemma och just nu saknar jag dem lite.

2 svar to “Årets första dagar”

  1. Lund Johanna Says:

    Snyggt! Vi hade en spännande pusselupplevelse där bilden visade en stadium på antiken och pusslet föreställde samma stadium i modern tappning. Så vi fick gissa hur de gamla sakerna skulle se ut som moderna. Då får man titta på bilden :)

Kommentera

