Frukost, vinplantor och fina vänner

Vi är tillbaka i Bryssel för en sista natt på hotell innan vi i morgon kväll flyger hem igen.
Vilken fint helg vi haft!
Och tänk vilka fina vänner man kan få via sin blogg!
För hade inte Åsa börjat läsa min blogg så hade vi nog aldrig träffats och vi hade aldrig spenderat två dagar hos dem på deras lilla slott i Tyskland.

Åsa och hennes familj är trevliga och givmilda människor, en härlig röra av vuxna, tonåringar, bebis och farmor på 94 år.

Idag började vi med frukost ihop med hela gänget inklusive lite mer folk sedan drog vi alla ut på en promenad bland deras vinodlingar. Alla var med; vissa i barnvagn och andra i rullstol!

DSC_0136

DSC_0144

DSC_0146

DSC_0139

DSC_0151

Sedan åt vi alla lunch innan T och jag for tillbaka till Bryssel igen. Så kul att umgås, att vi hittat varandra som vänner och att det klickade mellan Åsas man och T med!

DSC_0156

Lagom till vi närmade oss Bryssel blev det mörkt, det är ju ljust här cirka två timmar längre än i Sverige. Nu sitter jag under täcket i min säng, nytvättat hår och i morgon ska jag träffa Petra och spana hennes nyaste bebis!
Sedan bär det av hem igen. Saknar mitt hemma men drar mig lite för alla snö och kyla…

2 svar to “Frukost, vinplantor och fina vänner”

  1. Annika Says:

    Åh vilken trevlig resa ni har haft. Vad roligt.
    OCH ja, snacka om att man skaffat bloggvänner via bloggen. Härligt.
    Så fina bilder du visar.
    Lycklig resa hem idag!!!

Kommentera

